まだ全然投稿していないのにご支援いただいている皆様本当にありがとうございます。 さっそく学校プールとスク水を購入させていただきました。 水の表現が難しく、まだまだ調整中ですが良い感じのシチュエーションが作れそうです。 シチュエーションのアイデアなどあればコメントしていただければと思います。 Thank you so much to everyone who has been supporting us even though we haven't posted anything at all yet. I immediately purchased the school pool and school swimsuit. I'm still working out how to express the water, but I think I can make a good situation. If you have any ideas for situations, please feel free to comment.