FansOfAll
vorekimaneko
vorekimaneko

fanbox


現状報告

 仕事の都合や自分のありたいことが沢山あったため長い間手付かずで放棄してしまいました。

 ご支援してくださっていた方々にはご迷惑かけしました。申し訳ありませんでした。そしてありがとうございました。

 投稿間隔はまだらになりますが、引き続き東方の丸呑み絵を描いていきます。

今後は一枚絵だけを中心に投稿する形にしようと思います。

手薄になりますがこれからも暖かいおなk…ご支援のほどよろしくお願いいたします🙇

Comments

That is perfectly fine! I understand the things you had to go through, want to do, and handle and it's perfectly understandable. It is no rush at all, take as much time as you need as what is happening is far more important then what you post here. Have a wonderful day and I hope you forfill what you wish to do! 😁

K0r


More Creators