아.. 제가 생각한 것보다 마음이 지쳐있던건지. 7월 내내 그림이 그려지지 않았습니다. 정말 집중해서 그릴수가 없더군요. 그래서 너무 무리하지 않는 선에서 차근차근 하려니 벌써 8월이 넘어갔네요. 늦어서 죄송합니다. 그래도 좀 회복이 돼서 다시 그림에 도전할 수 있을거 같습니다. 몸관리 잘해야 겠네요. 후원은 항상 감사드립니다. Oh, maybe I was more tired than I thought. The painting was not painted throughout July. I couldn't really concentrate. So it's already past August to try to do it step by step without overdoing it. I'm sorry I'm late. But I think I'll be able to try drawing again after recovering. I should take good care of myself. Thank you always for your support.
mhtjd123
2022-08-06 00:15:35 +0000 UTCElppa
2022-08-05 10:27:41 +0000 UTCElppa
2022-08-05 10:27:01 +0000 UTCmhtjd123
2022-08-05 10:14:12 +0000 UTCSkyLight314
2022-08-05 04:43:24 +0000 UTC