かっこいいホタルちゃんが描きたくなったので私服風に描いてみました!ホタルちゃんは可愛い感じよりもちょっとクールな感じの服を着そうだなというイメージだったのでスカジャンです! Good evening to all the supporters! Thanks to everyone's support, I am able to do my best in illustration activities. I want to continue drawing Splatoon illustrations, so please continue to follow me!