最終フェスが発表されましたね!!!混沌VS秩序…中二病ぽくてかっこよい…公式PVもめっちゃ興奮しました!ヒメちゃんの王冠つけたアオリちゃんとイイダのヘッドホンをつけたホタルちゃん……かっこよすぎる……!!!ということで描いてしまいました…!次はアオリちゃんも描いていきたいですね! The last festival was announced, I drew this illustration because I thought that Marie sitting with headphones was cool.Next I'm thinking of drawing a Callie illustration Thank you for looking at the illustrations! (If you join my plan, I can do more illustration activities)